Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hlídám si náklady dlouhodobě a v současnosti mně km jízdy vychází pod pětikačku. Felicii mám teď rok a půl. Jinak mi náklady na auto mimo PHM vycházely vždy mezi 20 - 25 tisíci za rok. Na PHM mě to stojí v průměru kolem 1,5 Kč na km. Při zhruba 15 - 20 tisících km za rok se tak dlouhodobě dostávám na 3 - 4 Kč na km.

0 0
možnosti
Foto

Samozřejmě Vám ježdění za 3,50 na km přeju, akorát tomu nevěřím. Z čísel, která uvádíte, to nelze nijak ověřit. Je to ovšem možné za předpokladu, že jste auto pořídil za hubičku, nemá takřka žádné poruchy (nebo je opravujete sám za použití dílů z vrakoviště), jezdí pod 6 litrů nejlevnějšího benzinu na 100 km, neplatíte dálniční známku, máte levné povinné ručení atd. Doufám, že při té vytíženosti aspoň měníte olej. Uznávám ovšem, že čím víc toho s levným vozem najezdíte, tím nižší jednotkové náklady máte.

0 0
možnosti
Foto

Celkové náklady na pořízení a údržbu nyní za 20 měsíců provozu vycházejí na 77000. K tomu za PHM jsem dal 44000 při 25000 najetých kilometrech. Nyní náklad na km je na hodnotě 4,87 Kč a každý měsíc klesá. Felicii jsem kupoval z dovozu 16 let starou. Samozřejmě se může stát, že za měsíc třeba nabourám nebo odejde sama a pak to bude celé jinak. Felicii jsem koupil v dobrém stavu a největší investicí byla montáž LPG a oprava po přetrženém rozvodovém řemenu. Počítám v brzké době s některými dalšími opravami a výměnami, ale nic co by mělo nějak výrazně zasáhnout do celkových nákladů. Neopravuji si sám téměř nic, neb mám auto na to, aby mi sloužilo a ne abych se já pod ním válel.

0 0
možnosti
Foto

Tak jasně, s plynovým pohonem to takhle může být. V článku jsem vyvodil, že s benzínem se dá atakovat hranice 7 korun a kdyby se jezdilo víc než jsem jezdil já, asi by se to dalo stlačovat k šesti, ale níž by to určitě nešlo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1537x
Obyčejný člověk, který se jen snaží nebýt úplně obyčejný, což se mu stejně obyčejně nedaří.

Seznam rubrik