Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, tedy obyčejný fakt nejste. Protože jinak byste nepsal tenhle zbytečný blog. Už v prvním odstavci je nesmysl s tou dopravní špičkou.

A toho Babiše jste přidal, abyste byl v kurzu...Viděla jsem ho v tv, když říkal, že za to, jak dopadly volby v Praze, může jejich (ANO) práce na magistrátu. Takže jen pro pořádek.

Příště dejte o Budulínkovi...

1 0
možnosti
Foto

Dal bych karmu, nebýt Babiše. V pořadu Možná přijde i kouzelník se zpívalo "tohle se tu chystá spoustu dní". V pátek tuším, že paní Krnáčová navrtala autocisternu a něco slizkého, asi pomsta za senát, rozleptalo silnici a k tomu ti Kočkovci natruc zacpali centrum, protože ministr dopravy poslal jednoho jejich člena do protisměru. K tomu všemu v mládí Babiš zavedl pětidenní pracovní týden končící pátkem a vystěhoval všechny zaměstnance za brány Prahy. Dolínek zcela zpackal údržbu mostů, které doposud držely na čestné slovo a po porušení tohoto čestného slova dokonce jeden, naštěstí jen pro pěšáky, pro výstrahu spadl. P.S. kdyby nikdo nechtěl jet Blankou, nevznikla by kolona.

1 0
možnosti
VZ

A je to Vaše osobní auto jednoválec???

1 0
možnosti
MT

Důvodem k regulaci vjezdu do tunelu bývá nějaká dopravní komplikace za tunelem. Koloně v tunelu třeba zabránit z technických i bezpečnostních důvodů: Zatížení vzduchotecniky, problematický zásah IZS v případě i nějaké banální poruchy, zavařeného motoru nebo ťukance. Pokud se cokoli z toho má stát, ať se to stane mimo tunel.

Zkrátka vás to tunelu pouštěli tak rychle, jak stíhala odjíždět auta na druhém konci.

0 0
možnosti
Foto

... což se dá pochopit, a asi jsme to i tušili, ale nepotěší to, že. Mohli bychom rozvinout diskusi na téma, k čemu tunel, za kterým se nedá jet dál.

1 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1537x
Obyčejný člověk, který se jen snaží nebýt úplně obyčejný, což se mu stejně obyčejně nedaří.

Seznam rubrik